понеделник, 11 април 2016 г.

Търновец стана рекламно лице на марката бельо на Кристиано Роналдо

Ивел Йорданов от Велико Търново е първият българин, който се снима в рекламната фотосесия за бельо и ризи на Кристиано Роналдо. Марката на звездата от Реал Мадрид е CR7 и се представлява в България от елитен бутик в столичен мол.

Ангажиментът да се снима с луксозното бельо идва, след като 21-годишният модел неотдавна прослави страната ни, като стана втори подгласник в световния конкурс Future Fashion Face WORLD 2016. Тогава нашето момче, облечено в народна носия, пребори жестока конкуренция от 50 участници от 20 държави. Освен това той грабна и специалната награда за най-добре изглеждащ модел в бански костюм.

Фотосесията с бельото засне Константин Кръстев – Коко, един от най-търсените модни фотографи у нас. Снимките бързо се превърнаха в сензация в интернет и предложенията за нови рекламни ангажименти към търновеца се умножили многократно. За момента обаче той не издава кои марки имат апетит към него.

„Наистина съм много щастлив, че съм първият модел в България, който снима фотосесия с колекцията на Роналдо. Невероятно е да видя как стоят тези уникални дрехи, които са изключително висококачествени“, заяви Ивел Йорданов.

"Горд съм, че съм българин, че съм роден в старата столица на България – Велико Търново. Никога няма да ме е срам от националността ми. Винаги с гордост ще произнасям българското име. Ще давам всичко от себе си занапред да показвам на света, че България съществува. От малък ми е интересна историята на родината ни и нейните традиции. Българите винаги сме били качествени хора, макар и малка част от нас да имат възможността да го покажат на света“, категоричен е Ивел.

Все още не се е отказал от идеята да завърши магистратура в Амстердам, но тайно се надява да се реализира по специалността си в България. Споделя, че трудно намира време за учене и модните ангажименти. Най-често това води до липсата на сън и нормален личен живот, допълни той.

Няма коментари:

Публикуване на коментар